Újra fogadja az ügyfeleket az NHSZ
Ez a tartalom több mint két éve frissült utoljára!
Április 19-től, hétfőtől az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft. által üzemeltetett gyöngyösi ügyfélszolgálati iroda előzetes időpontfoglalást követően személyesen is fogadja ügyfeleit.
Időpontot lehet foglalni az alábbi elérhetőségeken:
– online a közszolgáltató weboldalán,
– illetve munkanapokon 8.00-tól 16.00-ig a +36 37/311-894 /1 ügyfélszolgálati telefonszámon.
A személyes ügyfélfogadás során is szükséges a járványügyi előírások betartása, így egyszerre egy időben csak annyi ügyfél tartózkodhat az ügyfélszolgálati zárt térben amennyi ügyintéző dolgozik, a többi ügyfél a bejárat előtt kell, hogy várakozzon. A 1,5 méteres védőtávolságot be kell tartani.
Az ügyintézés során szájmaszk viselése, és belépéskor a kézfertőtlenítő használata kötelező!
További részletek megtalálhatók találhatók az online időpontfoglalásról az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft. weboldalán ide kattintva.
Az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft. által üzemeltetett gyöngyösi lakossági hulladékudvar már április 6. óta fogadja az ügyfeleket, ahová szintén előzetes időpontfoglalás szükséges.
Időpontot egyeztetni a +36 30 376-43-45 telefonszámon lehet, a hulladékudvar nyitvatartási ideje alatt.