Otthon, Gyöngyösön – lakossági elégedettség-kutatás
Ez a tartalom több mint két éve frissült utoljára!
Gyöngyös is csatlakozott a Miskolci Egyetem által immár 7. alkalommal meghirdetett Városmarketing Versenyhez, melyen idén több mint harminc önkormányzat vesz részt. A megmérettetésen egyetemi csapatok és városok együtt dolgoznak városi vonzerőfejlesztési, belső marketing és kisvárosmárkázás témákban.
A meghirdetett három kategória közül a budapesti Corvinus Egyetem két hallgatójának közreműködésével Gyöngyös önkormányzata arra keresi a választ, hogy milyen belső-marketing programmal, eszközökkel növelhető a város lakosságának, vállalkozásainak elégedettsége, kötődése, a városidentitás, a helyiek együttműködési készsége, valamint a közösségek létrejötte érdekében.
A Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete által éltre hívott Városmarketing Verseny a „Városmarketing Gyémánt Díj” szakmai testvérének tekintendő, és az egyetemisták bevonásával kínál partneri együttműködését a városoknak, egyebek között Gyöngyösnek is.
Mint arról korábban már beszámoltunk, tavaly a Magyar Városmarketing Díj pályázaton két kategóriában öt Gyémánt Díjat is nyert Gyöngyös. (https://gyongyos.hu/ot-varosmarketing-gyemant-dijat-nyert-gyongyos/)
Az idei verseny kapcsán már elkezdődött a munka. A gyöngyösi pályamunkát Kalas Zoltán és Mim Klaudia, a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói készítik el a lakosság bevonásával.
Az alábbi kérdőív kitöltésével bárki hozzájárulhat ahhoz, hogy a gyöngyösi polgárok még inkább otthonuknak érezhessék városukat.