NHSZ: Decembertől megszűnik az ügyfélfogadás
Ez a tartalom több mint két éve frissült utoljára!
Az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft., mint a térség közszolgáltatójának a koronavírus terjedésének megakadályozása és a dolgozók egészségnek megóvása érdekében 2021. december 1-jétől, szerdától határozatlan időre módosítja a gyöngyösi személyes ügyintézést biztosító ügyfélszolgálat működési rendjét.
Eszerint az ügyfélszolgálaton a személyes ügyfélfogadást határozatlan időre felfüggesztik.
Az ügyintézés menete telefonon és e-mailben továbbra is zavartalanul működik. Az ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől-péntekig 8-16 óra között elérhető telefonon, e-mailben és postai úton. A társasághoz érkező megkeresésekre, a törvényi előírásoknak megfelelően 15 napon belül válaszolnak. A megnövekedett megkeresések miatt, az ügyfelek türelmét kérik.
A szolgáltató elérhetőségei:
Telefon: 37/311-894
E-mail: info.matra@nhsz.hu
3200 Gyöngyös, Kenyérgyár u. 19.