Hegyek, Borok, Közösség- tömören ez a Mátrai borvidék hangulata
Ez a tartalom több mint két éve frissült utoljára!
Hétvégén a jubileumi 30. Budapest Borfesztiválon mutatkozott be a hazai borkedvelők előtt a megújult Mátrai borvidék. A 11 hegyközségi település összefogásával létrejött átalakulás célja, hogy lendületesen, fiatalosan, a közösségi összefogásra alapozva mutassa be mind a vidék, mind a vidék által kínált borok sokszínűségét. A megújult szellemiség jegyében hamarosan megalkotják a borvidéki új közösségi borát is.
„Az új mátrai borvidéki stratégia fontos célja, hogy a borvidék minden szereplője megtalálja a helyét a programban” – nyilatkozta a Borsmentának Horkay András borszakértő, a CEWI alapítója, aki tanácsadóként vett részt a projektben. Az új dizájn kialakításában a hagyomány és a mátrai értékek közvetítése is fontos szempont volt. A logó és a teljes arculat központi szimbóluma az őz és a mögötte húzódó hegység, színvilága pedig a mátrai hegyvidék árnyalatait és textúráit tükrözi.
„A logót a „Hegyek. Borok. Közösség.” szlogen egészíti ki, ami röviden, tömören jellemzi a Mátrai borvidék hangulatát és a hosszú évek óta tudással, szeretettel, és lelkesedéssel működő borászatok összefogását ”- mondta el Szabó Orsolya, a tervezési folyamatért felelős Progressive Reklámügynökség szakembere. A négyévszakos borvidék változatos tájakkal, szabadidős tevékenységekkel és színes borkultúrával szándékozik megmutatni magát a térképen – ezt sűríti magába az új szlogen is.
Szöveg és borítókép: Borsmenta