3 °C

 
 
1/2021. (I.10.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. január 10-én rendeletet alkotott A VESZÉLYHELYZET IDEJÉN ALKALMAZANDÓ VÉDELMI INTÉZKEDÉSEK ALKALMAZHATÓSÁGÁNAK MEGHOSSZABBÍTÁTÁRÓL.

40/2020.(XII.18.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2020. december 18-án rendeletet alkotott EGYES, TEMETKEZÉSSEL ÖSSZEFÜGGŐ ÖNKORMÁNYZATI RENDELETEK MÓDOSÍTÁSÁRÓL.

39/2020.(XII.17.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2020. december 17-én rendeletet alkotott A SZEMÉLYES GONDOSKODÁST NYÚJTÓ SZOCIÁLIS ELLÁTÁSOKRÓL SZÓLÓ 21/2011.(VI.30.) ÖNKORMÁNYZATI RENDELET MÓDOSÍTÁSÁRÓL.

Közlemény

A Kőkút úti telephely környezetvédelmi felülvizsgálati eljárása keretében történő közmeghallgatásról.

37/2020.(XII.4.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2020. december 4-én rendeletet alkotott A HELYI ADÓKRÓL SZÓLÓ 27/2010. (XII.16.) ÖNKORMÁNYZATI RENDELET MÓDOSÍTÁSÁRÓL.

Bővebben


Új helyre költözik Gyöngyösön a NÚSZ ügyfélszolgálati irodája

Elküld Nyomtatás
Dátum: 2019.11.19. kedd
 
 
     

    Bezár
    Cikk küldés
     
     

    A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. gyöngyösi ügyfélszolgálati irodája december 2-ától már új helyen, az Angyal utca 2. szám alatt, a megszokott nyitvatartási időben és a már ismert szolgáltatásokkal várja régi és új partnereit, vásárlóit.

     

    Egyrészt a magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás, másrészt a zavartalan és kiegyensúlyozott működés hosszú távú biztosítása érdekében a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató december 2-ával összevonja és új helyre költözteti a térségben, Kálon és Gyöngyösön található telephelyeit - írja közleményében a társaság. A szankcionálási, a vizuális ellenőrzési, a levelezési, valamint az üzemeltetési csoportok közös épületbe költöznek, ennek eredményeként az Atkári út 2. szám alatti ügyfélszolgálati iroda is az új NÚSZ-központban kap helyet. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató gyöngyösi ügyfélszolgálati irodája december 2-ától már az új helyen, az Angyal utca 2. szám alatt várja - a megszokott nyitvatartási időben és a már ismert szolgáltatásokkal - régi és új partnereit, vásárlóit.

    A gyöngyösi ügyfélszolgálaton dolgozó ügyintézők évente több mint 3,5 ezer ügyfelet szolgálnak ki. A szolgáltatások köre többek között az e-matrica értékesítésétől, a pótdíjakkal, rendszámelírással és -átírással kapcsolatos ügyintézésen át egészen a viszonylatijegy-tervezésig, az egyenlegfeltöltésig, valamint a különböző kérelmek feldolgozásáig terjed. Az éves e-matricák értékesítését tekintve Heves megye az előkelő negyedik helyen áll az országos rangsorban. Idén az első tíz hónapban – a tavaly decemberi előértékesítéssel együtt - több mint 83 ezer Heves megyei matricát vásároltak az autósok, 12 százalékkal, 9 ezerrel többet, mint a múlt év azonos időszakában. A legkelendőbb a Pest és Heves megyei matricakombináció, ebből mintegy 80 ezer talált gazdára. Kizárólag Heves megyére érvényes matricát közel négyezer rendszámra váltottak.


    Közösségi funkciók