3 °C

 
 
Normatív határozat 2020-01-09

Gyöngyös Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 2020. január 9-i ülésén hozott alábbi normatív határozatát kihirdetem:

Normatív határozatok 2020-01-02

Gyöngyös Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 2020. január 02-i ülésén hozott, alábbi normatív határozatait kihirdetem.

Normatív határozatok 2019-12-12

Gyöngyös Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 2019. december 12-i ülésén hozott, alábbi normatív határozatait kihirdetem.

35/2019.(XII.13.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2019. december 12-i ülésén rendeletet alkotott A GYERMEKJÓLÉTI ALAPELLÁTÁSOKRÓL, VALAMINT A GYERMEKEK NAPKÖZBENI ELLÁTÁSÁT BIZTOSÍTÓ ÉTKEZTETÉS INTÉZMÉNYI TÉRÍTÉSI DÍJÁRÓL szóló 14/2017. (III.31.) önkormányzati rendelet módosításáról.

Normatív határozatok 2019-11-28

Gyöngyös Város Képviselő-testületének 2019. november 28-i ülésén hozott, alábbi normatív határozatait kihirdetem:

Bővebben



Új helyre költözik Gyöngyösön a NÚSZ ügyfélszolgálati irodája

Elküld Nyomtatás
Dátum: 2019.11.19. kedd
 
 
     

    Bezár
    Cikk küldés
     
     

    A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. gyöngyösi ügyfélszolgálati irodája december 2-ától már új helyen, az Angyal utca 2. szám alatt, a megszokott nyitvatartási időben és a már ismert szolgáltatásokkal várja régi és új partnereit, vásárlóit.

     

    Egyrészt a magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás, másrészt a zavartalan és kiegyensúlyozott működés hosszú távú biztosítása érdekében a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató december 2-ával összevonja és új helyre költözteti a térségben, Kálon és Gyöngyösön található telephelyeit - írja közleményében a társaság. A szankcionálási, a vizuális ellenőrzési, a levelezési, valamint az üzemeltetési csoportok közös épületbe költöznek, ennek eredményeként az Atkári út 2. szám alatti ügyfélszolgálati iroda is az új NÚSZ-központban kap helyet. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató gyöngyösi ügyfélszolgálati irodája december 2-ától már az új helyen, az Angyal utca 2. szám alatt várja - a megszokott nyitvatartási időben és a már ismert szolgáltatásokkal - régi és új partnereit, vásárlóit.

    A gyöngyösi ügyfélszolgálaton dolgozó ügyintézők évente több mint 3,5 ezer ügyfelet szolgálnak ki. A szolgáltatások köre többek között az e-matrica értékesítésétől, a pótdíjakkal, rendszámelírással és -átírással kapcsolatos ügyintézésen át egészen a viszonylatijegy-tervezésig, az egyenlegfeltöltésig, valamint a különböző kérelmek feldolgozásáig terjed. Az éves e-matricák értékesítését tekintve Heves megye az előkelő negyedik helyen áll az országos rangsorban. Idén az első tíz hónapban – a tavaly decemberi előértékesítéssel együtt - több mint 83 ezer Heves megyei matricát vásároltak az autósok, 12 százalékkal, 9 ezerrel többet, mint a múlt év azonos időszakában. A legkelendőbb a Pest és Heves megyei matricakombináció, ebből mintegy 80 ezer talált gazdára. Kizárólag Heves megyére érvényes matricát közel négyezer rendszámra váltottak.


    Közösségi funkciók