3 °C

 
 
30/2020.(IX.25.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2020. szeptember 24-i ülésén rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2020. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.

29/2020.(IX.25.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2020. szeptember 24-i ülésén rendeletet alkotott A HELYI KÖZMŰVELŐDÉSI FELADATOK ELLÁTÁSÁRÓL szóló 5/2017.(II.24.) önkormányzati rendelet módosításáról.

28/2020.(VIII.28.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2020. augusztus 27-i ülésén rendeletet alkotott A KÖZTERÜLETI TÉRFIGYELŐ RENDSZERRŐL szóló 7/2017.(II.24.) önkormányzati rendelet módosításáról.

27/2020.(VII.17.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2020. július 16-i ülésén rendeletet alkotott a helyi adókról szóló 27/2010.(XII.16.) önkormányzati rendelet módosításáról.

26/2020.(VII.17.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2020. július 16-i ülésén rendeletet alkotott az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletének szabályairól, a lakbérek mértékének megállapításáról szóló 1/2013.(II.4.) önkormányzati rendelet módosításáról.

Bővebben


Nyitva az e-felvételi rendszer

Elküld Nyomtatás
Dátum: 2014.04.30. szerda
 
 
     

    Bezár
    Cikk küldés
     
     

    Elindult a 2014. szeptemberben induló képzések e-ügyintézési időszaka

     

    Elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben: 2014. április 30-ától minden jelentkező használhatja adatbetekintésre, dokumentumpótlásra, adat- és sorrendmódosításra – azok is, akik hagyományos jelentkezési lapon nyújtották be jelentkezésüket. A módosítások határideje 2014. július 10. - adta hírül az Educatio Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.

    2014. április 30-ától elérhető az E-felvételi ügyintézési felülete, ahol a jelentkezők leellenőrizhetik a 2014. évi általános felsőoktatási felvételi eljárás központi nyilvántartásában szereplő adataikat: a személyes adatokat, a megjelölt képzéseket és azok megfelelő sorrendjét. Szükség esetén a jelentkezéskor megadott adatok itt egyszerűen javíthatók, ezzel elkerülhetők a papír alapú kérelmek kitöltésekor vétett hibák, hiszen a rendszer kiszűri az elírásokat és a hiányos kitöltést.

    Szintén az E-felvételi felületén ellenőrizhetik a jelentkezők a már benyújtott dokumentumaik feldolgozottságát, a feldolgozás eredményét, valamint megtekinthetik a dokumentumképeket is.

    Az E-felvételi ügyintézési funkciói azok számára is nyitva állnak, akik korábban – a jelentkezéskor – nem használták még az E-felvételi felületét. Nekik először regisztrálniuk kell a www.felvi.hu honlapon.

    Jelentkezői státuszlap: szintén az E-felvételiben

    A felvételi eljárás során a tájékoztatás folyamatosan online formában, valamint e-mailben történik. Ezért nagyon fontos, hogy a jelentkezők folyamatosan figyeljék a postafiókjukat, illetve az E-felvételi felületét. A felvételi során mindig arra a címre érkeznek a hivatalos értesítések, amelyet a jelentkező az E-felvételi regisztrációkor, vagy – papíron jelentkezők esetében – a jelentkezési lapján megadott.

    A folyamatos online tájékoztatás miatt – a korábbi évek gyakorlatától eltérően – az eddigi regisztrációs levélnek megfelelő adattartalom is a www.felvi.hu E-felvételi szolgáltatásában lesz elérhető, jelentkezői státuszlap formájában. A jelentkezők e-mailben kapnak tájékoztatást az e-ügyintézés, és ezzel együtt a jelentkezői státuszlap elérhetőségéről.

    A jelentkezői státuszlap elérhetővé válását követően minden jelentkezőnek ellenőriznie kell az abban szereplő adatokat. Ha azokban bármilyen hibát észlelnek, vagy valamit módosítani szeretnének, könnyen és gyorsan megtehetik az E-felvételi ügyintézési funkcióit használva.

    Dokumentumpótlás, sorrendmódosítás

    A jelentkezési határidő lejártát követően megszerzett és a pontszámításhoz nélkülözhetetlen, vagy többletpontokat igazoló dokumentumokat legkésőbb 2014. július 10-ig kell benyújtaniuk a jelentkezőknek. Ezeket elektronikusan küldhetik be a jelentkezők: beszkennelve és feltöltve az E-felvételi rendszerébe.

    Azok a jelentkezők, akiknek nem áll módjukban a hiányzó dokumentumaikat feltölteni, postán is elküldhetik azok másolatát – egy példányban, a felvételi azonosítószám feltüntetésével – az Oktatási Hivatal, 1380 Budapest, Pf. 1190 címre.

    A jelentkezési sorrend módosítására az eljárás során egy alkalommal van lehetőség, legkésőbb 2014. július 10-ig, szintén az E-felvételi felületén a Sorrendmódosítás menüpontban. Szintén az e-felvételi felületén lehet visszavonni a korábban megadott jelentkezési helyet/helyeket.

    Fontos megemlíteni, hogy a változtatások az e-ügyintézési felületen nem jelennek meg azonnal. A módosítások csak az elküldött kérelem feldolgozása után látszódnak a felületen.

    Azok a jelentkezők, akiknek az adat- és sorrendmódosításhoz nem áll módjukban használni az e-felvételi rendszerét, a www.felvi.huhonlap Kérvénytárában megtalálják az ehhez szükséges formanyomtatványokat. A kérelmeket kitöltve és aláírva kell elküldeni az Oktatási Hivatal, 1380 Budapest, Pf. 1190 postacímre.


    Közösségi funkciók