3 °C

 
 
27/2020.(VII.17.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2020. július 16-i ülésén rendeletet alkotott a helyi adókról szóló 27/2010.(XII.16.) önkormányzati rendelet módosításáról.

26/2020.(VII.17.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2020. július 16-i ülésén rendeletet alkotott az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletének szabályairól, a lakbérek mértékének megállapításáról szóló 1/2013.(II.4.) önkormányzati rendelet módosításáról.

25/2020.(VII.17.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2020. július 16-i ülésén rendeletet alkotott AZ ÖNKORMÁNYZATI TULAJDONBAN LÉVŐ LAKÁSOK ÉS HELYISÉGEK ELIDEGENÍTÉSÉRŐL szóló 18/2018.(III.29.) önkormányzati rendelet módosításáról.

Méhekkel kapcsolatos védőkörzeti Intézkedések

A Heves Megyei Kormányhivatal Gyöngyös és több környező település teljes közigazgatási területére védőkörzeti intézkedést rendelt el.

24/2020.(VI.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETE a 2020. június 25-i ülésén rendeletet alkotott KÖZTERÜLETEK RENDELTETÉSTŐL ELTÉRŐ HASZNÁLATÁRÓL szóló 25/2000.(IX.20.) önkormányzati rendelet módosításáról.

Bővebben

Bővült a telefonos ügyintézés a NAV-nál

Elküld Nyomtatás
Dátum: 2013.11.27. szerda
 
Utoljára módosítva: 2013-11-27 15:04
 
     

    Bezár
    Cikk küldés
     
     

    Novembertől változott az adóügyek elektronikus intézésének szabályozása, így még több adóügyet intézhetnek telefonon a NAV ügyfelei.

     

    Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer (ÜCC) használatával az adózók telefonon is intézhetnek adóügyeket, vagy kérhetnek egyedi ügyekben tájékoztatást. Ehhez csupán egy egyedi azonosító kód (PIN-kód) szükséges, melyet elektronikusan, vagy papíron is lehet igényelni, a TEL nyomtatvány kitöltésével.

    A nyomtatvány itt érhető el>>

    Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer telefonszáma: 06-40-20-21-22.

    Az alábbi ügyek telefonos intézésére van lehetőség:

    • adózói törzsadatokkal kapcsolatos tájékoztatás, egyedi bejelentésekkel, változás-bejelentésekkel kapcsolatos ügyintézés;
    • közösségi adószám igénylése, információ az ellenőr személyazonosságáról és megbízásának érvényességéről;
    • a jogszabályban meghatározott értékhatárok túllépésének bejelentése;
    • adófolyószámlával kapcsolatos tájékoztatás, adónemek közötti átvezetés;
    • jövedelemigazolás iránti kérelem előterjesztése;
    • információ a közösségi adószám érvényességéről;
    • bevallásokkal kapcsolatos tájékoztatás, papír alapú bevallás javítása;
    • Ügyfélkapus regisztráció, állandó meghatalmazással kapcsolatos egyedi felvilágosítás.

    A telefonos ügyintézés körének bővülése 2013. november 8-tól:

    • bejelentkezés egészségügyi szolgáltatási járulék fizetésére;
    • adó-, és együttes adóigazolás iránti kérelem;
    • a papíron is benyújtható, de elektronikusan érkezett bevallások javítása (ha a hiba nem igényel személyes jelenlétet);
    • a gépjármű-forgalmazók illetékmentességéhez szükséges nyilatkozattétel.

    A NAV telefonos ügyintéző rendszere hétfőtől csütörtökig 8.30-tól 16 óráig, pénteken 8.30-tól 13.30-ig várja az ügyfelek hívását.

    Bővebb tájékoztatás a NAV honlapján a 33. számú Információs füzetben található.


    Közösségi funkciók